Jumaat, 7 November 2014

PENYAKIT KRONIK YANG MESTI DIUBAT





Rasa sudah sepurnama lebih internet rumah aku ni bermasalah. Sampai blog ni pun terbantut. Dah cuba macam-macam, akhirnya menyerah...buat panggilan ke no 100, dan datanglah sdra Fatah....lama juga dia betulkan sana sini....luar dan dalam....cuma atas rumah dia tak nak panjat, terpaksalah aku jadi cicakman...
In sha Allah aku boleh bertandang semula ke blog rakan-rakan..

2 ulasan:

Kakak Norihan berkata...

klu internet masaalah.. bisnes pun boleh terbntut..

bab2 ni suami knor.. lh pling risau klu

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Rasa bagai nak gila bila xde internet. Haha..