Khamis, 1 Januari 2015

SEBAHAGIAN KERABAT ISTERIKU

Lokasi: Kemunting Beach Resort, Pangkalan Balak, Melaka

Adik-beradik isteriku ada lima orang campur seorang kakak tiri enam lah orang. Yang ada dalam gambar ni, cuma ada tiga beradik, iaitu Kak Aton (baju merah) Dan yang baju kuning tu abang iparku Abang Ihsan (mereka panggil Ican)....

Kami nak sangat emak mertuaku ikut, malangnya tak jadi,sebab terkenangkan ayam,pokok cili dan aneka tanaman kat rumah....Yang sekarang ikut kami ke mana-mana adalah ibuku yang berada di depanku, kerana kini kami yang menjaganya......

In Sha Allah akan datang dapat berkumpul dengan lebih ramai lagi,terutamanya yang anaknya sembilan orang tu. Tentu kalah hari keluarga sekolahku.

3 ulasan:

Kayu Manis berkata...

ramai juga ye... hari keluarga ker cikgu.. sesrkali berkumpul best jugak.

umi alya berkata...

Wowwwww family day, tahniah Cikgu berjaya kumpulkan adik beradik

che mid berkata...

tiga emoat tahun lagi, cikgu tengok gambar ni semula..tentu gelak sendirian sebab yang kecil dah semakin besar..entah-entah tak ingat pun gambar ni diambil di mana..