Isnin, 27 Julai 2015

CORET-CORET TENTANG RAYA TAHUN 1436 HIJRIAH



Kami beraya tinggal berenam

Ili beraya di Seoul, raya tahun depan baru balik

Cuba mempamerkan wajah ceria. Tapi ayah tahu awak memang strong

Rumah ibu mertua saya

Sebahagian tetamu istimewa, anak-anak comel sahabat saya. Dulu datang kecik-kecik,sekarang dah besar-besar.

Ruang tamu saya yang biasa-biasa saja...

Pagi RAYA Ili merenung jauh ingat keluarga di Parit Sulong. Ada  360 hari lagi baru boleh balik....

Beraya di rumah sahabat....Zailani

Beberapa hari sebelum raya sempat bisnes sampai Paloh dan Bandar Tenggara

Irfan sebagai bodyguard saya, jika saya berjalan jauh....


Salah seorang customer saya gembira menerima Jug Thermos yang aku jual....


Ibu saya.....sedih mengenangnya......kerana kini terpaksa meninggalkan rumah kesayangannya.....
Dan menetap di Rengit dan tinggal bersama kanda saya....Semoga ibu berbahagia....


Semasa raya beberapa hari,anak saudara saya sempat mengadakan majlis potong jambul untuk anak sulongnya


hari raya ketiga dapat Beraya ke 11 buah rumah. Antaranya rumah ibu saudara saya ini....


Sempat juga saya ikut kumpulan Baraan/Marhaban di taman saya tinggal ini...

Dan mereka menziarahi rumah saya....

2 ulasan:

mak encik | SZ berkata...

Salam Cikgu MS,

Selamat hari raya buat semua :)

Wak Lat berkata...

salam dino bodo, wak nkalok ngapuro seng akeh2 yo kang ;p