MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Rabu, 30 Mac 2016

DAGANG HAMBA MUSAFIR LALU




Jumaat dan Sabtu di bumi Mersing


JIKA TIDAK SANGGUP BERKORBAN
USAH BICARA SOAL KEJAYAAN

suarasimpangkiri

Isnin, 28 Mac 2016

HOME STAY DI BESUT-DAMAI HOME STAY

DAMAI HOME STAY
150 METER SAHAJA DARI PANTAI SRI BAYU PACHAKAN
HARGA SEHARI RM 180
10 MINIT DARI KUALA BESUT
DEKAT DENGAN BANK
DAN PUSAT MEMBELI-BELAH
DEKAT KAWASAN MEMANCING IKAN GELAMA
15 MINIT DARI BUKIT KELUANG
KAWASAN KEROPOK LEKOR

HARGA RM 180 SEHARI SEMALAM
HUBUNGI:
ABE NOR 019-9317 989
WHATSAPP 011-10784451


Bagi mereka yang tercari-cari Home Stay Di Besut
Damai Home Stay sedia memberi penginapan yang mendamaikan.
Untuk Keterangan Lanjut hubungi:

ABE NOR 019-9317 989
WHATSAPP 011-10784451










sila contact:
ABE NOR 019-9317 989
WHATSAPP 011-10784451







Tunggu Apa lagi sila hubungi:

ABE NOR 019-9317 989
WHATSAPP 011-10784451


Selasa, 22 Mac 2016

DIVIDEN BANK RAKYAT TAHUN 2016 IALAH 13%


Hanya pelabur-pelabur awal sahaja (awal tahun 2000) yang bertuah dapat melabur dalam Bank Rakyat ini...Yang kemudian-kemudian dah susah nak melabur dalam Bank Rakyat ni.... 

Sabtu, 19 Mac 2016

SEKERAS BAHANG PANAS MENTARI

Terbaca artikel tentang kepanasan di kota Mekah untuk tempoh haji 10 tahun akan mendatang,membuatkan aku berfikir,bahawa dunia kita ini telah terlalu tua dan lelah. Apakah kita mampu menghadapi saat-saat mencabar itu andainya giliran haji kita telah pun tiba? Marilah kita berdoa bersama-sama agar kita diberikan kemudahan dan kelapangan ketika itu. Bersyukurlah mereka yang telah menjadi tetamu Alah itu sebelum ini.

TOYOTA CELICA ST
Keluaran tahun 1979

Ini ialah kereta pertamaku Toyota Celica ST. Kira taste aku hebat juga ketika muda itu. Pada tahun 1990 tu, kebanyakan orang membeli kereta Toyota KE 20, KE 30, Charade, Galant Sigma atau Datsun 120Y. Tapi aku memilih Toyota Celica. Semasa aku mula memiliki kereta itu, aku rasa macam seronok sangat. Puas, dan tidur dangan nyenyak seolah-olah aku telah memiliki dunia! Ternyata itu hanya fatamorgana. Akhirnya setelah tujuh tahun aku bersama Celica ini,  aku jual kerana dia mula meragam....



Gambar arwah ayahku, menjadi bukti bahawa aku dibesarkan daripada hasil bumi. Ayahku pernah menanam padi seperti dalam gambar. Ayah juga biasa menanam pokok kopi, getah, keladi, jagung,kucai,ubi, labu, tembakau, kacang tanah dan lain-lain lagi.
 

Gambar pengantin yang aku jadi pengapit ini hanya tinggal kenangan. Kira-kira 20 tahun selepas gambar ini diambil, akhirnya istana itu runtuh pecah berderai. Ia telah tertulis di luh Mahfuz dan tak boleh dikesalkan lagi kerana segalanya telah musnah. Dan anak-anak telah menjadi mangsa....
Jadi kuatkanlah iman kalian daripada godaan zaman ini yang penuh dengan rayuan iblis agar melupakan segala kenangan lama dengan pasangan kalian...

Akhir zaman ini kita perlu mendekati ustaz-ustaz pembimbing kita menuju ke syurga....Usah tertipu dengan fatamorgana.....Dajal sedang menuju keluar mencari kita dan memesongkan segala akidah dan kehidupan lurus kita....Tidak tersentakkah kita apabila diberitahu setiap hari 154 pasangan Islam bercerai di bumi Malaysia yang tercinta ini? Bermakna setiap 10 minit berlaku satu penceraian?  

Selasa, 15 Mac 2016

PENAWAR UBAT RESDUNG


PATI SERAI WANGI UNTUK RESDUNG DAN MELEGAKAN SELESEMA

Diperbuat daripada serai wangi
harga sebotol RM16.00 semenanjung
RM 20.00 Sabah/Sarawak 
Harga termasuk ks pos laju

CARA ORDER:


MAYBANK: 1514 6320 9083 HAMIDAH ALI 
CIMB : 7043 9284 74 MAT SOM HAMIDAH  
BSN : 01126-41-0000-3090-5 MAT SOM SADONO

Setelah bank in SMS segera
ke 010-3443 880


Kemudian nyatakan:


Nama<>Alamat<>Bank in di bank<>Jumlah RM

Sabtu, 12 Mac 2016

GAM ARAB AL MANNA PENAWAR PELBAGAI PENYAKIT



GAM ARAB AL MANNA

Banyak dah tahu akan kelebihan Gam Arab ini. Khasiatnya sangat baik bagi membantu mereka yang menghadapi pelbagai penyakit seperti ghout, buah pinggang, diabetes dan lain-lain.

Harga pilihan RM 70, RM 90 DAN RM 300
Harga ikut berat gram

CARA ORDER:


MAYBANK: 1514 6320 9083 HAMIDAH ALI 
CIMB : 7043 9284 74 MAT SOM HAMIDAH  
BSN : 01126-41-0000-3090-5 MAT SOM SADONO

Setelah bank in SMS segera
ke 010-3443 880


Kemudian nyatakan:


Nama<>Alamat<>Bank in di bank<>Jumlah RM