Jumaat, 21 November 2014

KRIM DAUN GELENGGANG-UBAT GATAL

KRIM GELENGGANG DAN SABUN GELENGGANG

www.wasap.my/+60103443880
 3 KRIM GELENGGANG
PAKEJ 1 SM RM 25
SS RM 30

 3 KRIM GELENGGANG + 1 SABUN GELENGGANG MINI
SM RM 30
SS RM 35


3 KRIM GELENGGANG + 1 SABUN GELENGGANG 90 GRAM
SM RM 45
SS RM 50


3KRIM DAUN GELENGGANG DAN 1 GEL MANDIAN GELENGGANG



KRIM DAUN GELENGGANG MENGUBATI PANAU, KURAP, KUDIS, GATAL DAN ULAT AIR
Berat lebih kurang 25 gram

UPDATE 7 OKTOBER 2017



 KRIM GELENGGANG 
CARA ORDER:


MAYBANK: 1514 6320 9083 HAMIDAH ALI 
  
BSN : 01126-41-0000-3090-5 MAT SOM SADONO

Setelah bank in SMS segera
ke 010-3443 880


Kemudian nyatakan:


Nama<>Alamat<>Bank in di bank<>Jumlah RM

TESTIMONI PRODUK GELENGGANG TERKINI OGOS-OKTOBER 2016











11 Kelebihan Produk Gelenggang:

:point_right: Mengatasi gatal pada kulit
:point_right: Mengubati Panau
:point_right: Merawat kurap
:point_right: Mengubati Kulat Air
:point_right: Merawat Kudis
:point_right: Mengatasi masalah kudis kulit kepala
:point_right: Sebagai ubat bisul
:point_right: Mempercepat penyembuhan luka
:point_right: Memulihkan kulit yang terkena air dan minyak panas
:point_right: Memulih sel kulit yang mati
:point_right: Menyihatkan kulit

CONTACT:

30 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

semoga mendapat sambutan yer...

Kayu Manis berkata...

semakin byk products, semoga success...

ubat kurap ye juga....

Cik Sibuk berkata...

Boleh utk gigit nyamuk?

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Ooo.. aku ingat lg daun tu. Kita panggil daun jarak.

Mat Som Sadona berkata...

Utk gigit nyamuk, kena cari produk lain contohnya MINYAK HERBA HPA

Mat Som Sadona berkata...

Pokok JARAK lainlah cik Sam oi

Mat Som Sadona berkata...

Tkasih Fara dan Kayu Manis
Dah tukar nama pulak sahabat aku sorang ni

Unknown berkata...

Nak orde blh.. pm

Mat Som Sadona berkata...

fUYUKI
BOLEH...STOK BANYAK....HUBUNGI NO SAYA
010-3443 880

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

Kalau panau dimuka agak agak brp hari boleh hilang? Pls reply tq urgent.

Unknown berkata...

Kalau panau dimuka agak agak brp hari boleh hilang? Pls reply tq urgent.

Mat Som Sadona berkata...

In Sha Allah dua minggu Dol
Cubalah, yg menyembuhkan hanya Allah
Kita ihtiar saja

Unknown berkata...

Matsom gune no diatas lagi ke? Sbb nk kol n beli krim tu.

Mat Som Sadona berkata...

Ya....no utk sms/call/whatsapp tetap 010-3443880

Unknown berkata...

Salam. Masih ada lagi tak. Kalau ada mintak no wassap.

Mat Som Sadona berkata...

Wslm. No whatsapp saya sama. 0103443880 elok sdra sms dulu..baru saya whatsapp sdra

Unknown berkata...

Saya pon ada guna utk kurap susu anak. Mcm2 krim try. Sudahnya krim daun gelenggang ni jugak yg bkesan. Alhamdulillah... Dua kali sapu je dah nampak pbezaannye.

Unknown berkata...

Assalamualaikum nak tanya krim daun gelenggang ni ada dijual lagi x?

Mat Som Sadona berkata...

Ada...Stok byk....Malah sekarang dah dah ada SABUN GELENGGANG....

Apa2 Whatsapp saya
010-3443880


Mat Som Sadona berkata...

Saya belum prnah jumpa krim utk bisul.cuba tanya farmasi atau doktor
...tentu mereka ada ubatnya..Maaf byk2 ya dik

Unknown berkata...

Pn. Wan : Sesapa ada bisul saya nk share kan resepi tradisi, sagat ubi kentang, letak atas bisul.... isi kentang itu akan mengecutkan bisul. Saya pakai tips dari ibu saya ni sejak di bangku sekolah... selagi tak kecut, continue sagat ubi kentang dan letak....tq

zura berkata...

assalamualaikum.. saya nak tanya ada lagi x jual krim gelenggang ni? anak saya kene ulat air tak baik2.. nak try daun gelenggang krim pulak.. boleh whatsapp saya kalau ada saya nak 0196873667.. tq

Mat Som Sadona berkata...

Waalaikumussalam Pn Zura
in sha Allah pagi ni saya hubungi Puan

Stok ready sentiasa ada...

Unknown berkata...

Assalamualaikum... Ade jual lg x set krim daun gelenggang ni...? Saya nk cuba untuk panau anak sy.. Jika ade, mintak wasap kt no 0172083364..tq

Mat Som Sadona berkata...

Waalaikumussalam...saya dah pun whatsapp Puan Nora...stok ada banyak Puan

Unknown berkata...

Assalamualaikum..produk ni masih dijual ke..
Kalau masih ada boleh bgtau sy ea
0103943241

Mat Som Sadona berkata...

Ok, saya tetap menjual krim ni sehingga tarikh komen ini dipublish

Ezu berkata...

assalam.. puan masih menjual krim daun gelenggang?

Mat Som Sadona berkata...

Sehingga detik ni saya masih beroperasi dan aktif menjual produk Gelenggang ni...wasap saya spt no HP di atas ya