Isnin, 12 Disember 2016

SAYA HANYA SEORANG PENULIS BLOG




Gambar itu hanya satu gambar lama yang kuambil di Cherating, Pahang. Gambar itu aku pilih dan ulang tayang balik di sini, kerana aku teruja dengan ciptaan Allah. Banyak gambar baru, tetapi dah banyak dimuatkan ke Facebook, Whatsapp dan instagram.

Aku letak nombor handphone kat banner blog tu supaya memudahkan orang untuk menghubungi aku jika mereka perlukan produk-produk yang aku jual. TETAPI sejak akhir-akhir ni saban hari ada yang call nak tempah bilik resort atau hotel yang pernah aku ceritakan,ketika aku melancong ke tempat tersebut.

"Maaf saya hanya penulis blog, bukan pemilik chalet itu"  DAN mereka pun memohon maaf...ya...."Off sory Encik.....bla bla,........"

3 ulasan:

mak encik | SZ berkata...

Salam Cikgu MS,
hehee ... begitu ceritanya ya ...
apa pun saya nak beri pujian kepada cikgu masih kekal kan momentum menulis blog sejak 2008
tahniah cikgu!

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Mana tau makbul doa2 mereka.. (jd pemilik chalet)
Aamiinkan je.

Umialya berkata...

Aamiin, mudah2an ia menjadi kenyataan, saya boleh tumpang tuah, mana tau tiba2 teringin bercuti di Parit Sulung, dapat diskaun ++. ~_^

"Saya setuju dgn kata2 dari adik Cikgu aka Sam.. "