Sabtu, 8 April 2017

DI SINI DIA BERJUANG

      Kat Kolej ni Irfan dah tahun yang keempat. Walaupun dah tahun 4, dia masih diterima tinggal di asrama.
      Banyak dah kawannya duduk menyewa di luar, tetapi Irfan masih ada rezeki tinggal di sini. Selalu, setiap minggu aku menghantar, dan kalau nak balik, aku ambik.
      Aku layan dia macam masih umur 13 tahun. Kadang-kadang dia tak balik, maka kalau kami rajin, kami jengok dia. Bawak makanan apa yang patut.
     Tahun depan, katanya dah nak kerja..Itu pilihan dia, kalau nak sambung belajar, kami lagi suka. Begitulah kisah anak kedua kami..hehehe





2 ulasan:

umi alya berkata...

Irfan belajar kat mana ni Cikgu?

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Oo dah nak keja dah Abg Irfan?.
Solat istiharah dulu Nak.
Tanya Allah apa yg terbaik.
Apa2 pun.. Cik doakan moga Irfan sukses!.