MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Jumaat, 14 Mac 2014

KERANA KISAH PESAWAT MH370 AKU INGAT SEMULA KISAH INI


Biarlah gambar-gambar ini berbicara tentang apa yang berlaku kepada aku dan kawan-kawan aku...

Gambar-gambar di bawah adalah gambar beberapa hari sebelum kami sesat di hutan Jengka tersebut:









Dan gambar-gambar berikutnya, adalah gambar-gambar semasa sesat dari 9.4.1987-12.4.1987 Aku ada membawa sebuah kamera mini ketika itu. Filem 110.








Gambar-gambar seterusnya ialah gambar sesudah kami keluar sendiri dari hutan Jengka setelah sesat selama empat hari tiga malam.










Sebenarnya aku dah ceritakan segalanya dalam entry 2008 ...KLIK DI SINI

7 ulasan:

Sue Bee berkata...

dulu2 sesat ,masih dpt sambung hidup dlm hutan..sekarang kalo sesat, blum tentu dpt kluar dengan selamat..hhrrmmm

Wak Gelas berkata...

rasanye ada bomoh x kang mat som yg menolong membantu usaha mencari masa tuu.,uHUUuu

Mat Som berkata...

Ada wak, tapi bukan kami yg nak
Para jurulatih itu yg cari bomoh tu
Tapi tak jumpa juga
Kami keluar sendiri walaupun 200 anggota keselamatn yg cari kami termasuk TUDM

Masa kami keluar tu, bomoh tu jumpa kami
Dia bomoh siam
Mendakwa kami telah memasuki
SEGI TIGA BUNIAN.
Tapi kami tak masuk ke alam bunian
Kami menceroboh kwsn mereka dakwanya

MystoryPic berkata...

Nasib baik gak sesat satu group... kalau sesat sesorang menangis tak berlagu laaa dok dalam hutan sesorang

Knor berkata...

SUKAR NAK LUPAKAN SEMUA NI..MENJADI KENANGAN DLM LIPATAN SEJARAH CIKGU..

cikgu wanita tu,berani sungguhlah ye..yelah bunga sekuntum je..klau skrg ni knor la..compom tak bagi izin anak berkhemah bagai..kalau gitu le ramainya kumbang...

syukur sgt cikgu, Allah bg ujian pd orang2 yang terpilih je,tak semua org dpt pengalaman sesat..

Mat Som berkata...

K.Nor,
Cik Hasnah *(skrg Puan) dijaga dgn baik, oleh enam pemuda berintegriti

umi alya berkata...

alahaii sorang jer guru wanita, kalu berdua, boleh le dibuat kawan tapi mujur gak ada 6 hero yang menjaga..