MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Rabu, 29 Julai 2015

JUG THERMOS HARGA MAMPU MILIK




JUG THERMOS INI DAPAT MENGEKALKAN KEHANGATAN 
DAN MENGEKALKAN SEJUKNYA AIR (UTK HOT AND COLD)

Jika tetamu yang ditunggu-tunggu tidak sampai
Maka Jug Thermos ini sangat sangat-sangat membantu.
Kopi dan teh yang anda buat kekal panas sehingga berjam-jam.

Dalam Dua Saiz

Saiz 2.1 liter (Contoh gambar di atas tu)
Saiz 1.3 liter (contoh gambar di bawah ni)

Besar : Saiz 2.1 liter 
harga Semenanjung RM36 termasuk kos penghantaran
SABAH SARAWAK RM 40 termasuk kos penghantaran


Pilihan warna PINK, UNGU DAN BIRU MUDA.

Kecik : Saiz 1.3 liter
Harga Semenanjung RM 26 harga termasuk kos penghantaran
Harga Sabah/Sarawak RM30 harga termasuk kos penghantaran
  
Pilihan Warna PINK, UNGU DAN BIRU MUDA.

CARA ORDER:
Bank In ke CIMB: NO 

7043 9284 74 

MAT SOM/HAMIDAH

JIKA NAK NO AKAUN BANK LAIN HUBUNGI SAYA


010-3443 880








Mereka sangat gembira dapat memiliki Jug Thermos ini.....

TESTIMONI JUG THERMOS:










Apa lagi hubungi saya:

010-3443 880

2 ulasan:

umi alya berkata...

As salam..
Cam menarik jer, sy nak 1 yg besar, nanti minta tolong Cikgu wakilkan pos untuk rakan, nanti saya masukkan duit & bagi alamat dia.

Akaun Bank Islam ada tak Cikgu?

Mat Som berkata...

Harap UA....HUBUNGI emel saya matsom@ymail.com
atau hp saya 010-3443 880