Selasa, 3 Oktober 2017

KAJI SELIDIK KEBEKERSANAN IKLAN SAYA

Kaji Selidik terhadap kebekersananan iklanku

Assalamualaikum 
Selamat ptg
Maaf mengganggu

Saya nak tanya boleh tak, nak buat survey sikit ttg iklan saya ni..dpt tahu ttg iklan produk yg saya jual, bersumber dri mana ya?


Adakah
Dari Google?
Atau Facebook?
Atau drp Instgram saya?

KEPUTUSAN KAJI SELIDIK ITU,

Drp 54 orang yang menjawab kaji selidik saya tadi:

30 orang dpt maklumat daripada blog saya melalui carian Google

19 orang drp Facebook
4 orang daripada Instagram
1 Daripada status Wasap
Dan lain menjawab secara merapu hahaha


Maknanya saya lemah bab instagram


Nak Cuba Menguasai Ilmu Instagram pulak nihhhh...



2 ulasan:

Umialya berkata...

Sayapun tau dari blog & sekarang ni dr ig juga.. Fb x add.. 😀

Mat Som Sadona berkata...

Masih ramai yg sayang blog mereka,tp dah ramai yg stop menulis