Isnin, 15 September 2014

KAU JELAH YANG JADI PEMIMPIN....KAN SENANG...

Sudah lama tak menulis entri, sebabnya loading Streamyx rumah aku ni sudah makin nazak. Maklumlah ambik pakej yang paling murah. Oleh sebab dah tak boleh menulis dengan lancar lagi, jadi aku rajinlah mengomen dalam akhbar-akhbar online. Antaranya isu panas soalan bocor. Isunya soalan bocor, tapi komen cerita lain, biasalah. Sehari kemudian, ai...komen aku kat Berita Harian ni ada yang like juga, dan paling tak boleh tahan, nak ketawa pun ada terutama reply komen paling bawah tu.....Farahlena MY tu...

Kalaulah aku jadi pemimpin, tentulah aku dah kurus kering kena sumpah seranah dengan rakyat. Zaman Tun M DULU TAK APALAH, BELUM ADA FB, TWITTWR, WHATSAPP DAN SEBAGAINYA NI...kalau pemimpin melayan sangat orang punya komen, tak berani dia nak keluar rumahh.. 

Tiada ulasan: