MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Selasa, 7 Jun 2011

SEBUAH PERTEMUAN EKSKLUSIF 8 BERADIK

Mereka tidur di rumah bonda
Miss Mirror dan Pn Mar

Orang yang terawal sampai, menanti ketibaan yang lain
Hjh Saripah, Pn Siti

Muncullah guru besar sekolah agama di Senai ni
Kanda Baharuddin

Bonda tersenyum melihat anak-anak berkumpul di lokasi berbeza daripada biasa 

Menanti pintu MAHKAMAH dibuka



21 Jun 2003 ayahanda meninggal, (8 tahun dah) baru 7 Jun 2011 hari ni dapat dibuat pembahagian secara rasmi. Sebabnya, nak kumpulkan mereka ni bukan senang. Kadang-kadang ada yang bersalin, makan angin,
pergi umrah, , kursus wajib yang tak boleh dielak dan macam-macam lagilah. 



 Saat menanti panggilan daripada yang arif

Rasa macam nak kena dakwalah pulak...dag dig dug!

Punyalah sedia, aku sebagai ketua Pemohon nak bercakap dengan hakim dengan hujah-hujah, rupa-rupanya
hakim tu nak short cut je semuanya. Apabila ditanya istilah ROOD, dan entah apa-apa, aku jadi terkedu dan kelu nak bercakap. Ternyata hakim cuma tanya yang wajib saja.

Kanda Timyati dengan anak bujangnya Amirul yang sedang belajar di Politeknik Merlimau.

Sebelum berpisah lagi, kami bergambar ramai-ramai di depan bangunan Gunasama Persekutuan
Batu Pahat ini

Yang posing macam model pun ada

Kita jumpa lagi puasa nanti ok...


Baru satu jam berpisah dengan suami dah rindu...!

12 ulasan:

~ Mummy Gee ~ berkata...

dah melalui suasana cam ni...

MAT SOM berkata...

Mummy Gee, sampai cucu nanti, tanah tu semakin kecik, kira kaki kaki inci saja.

Sz berkata...

orang tua saya dah bahagi siap2 harta pusaka tanah2 kepada kami adik beradik. sebab nak elakkan kes macam ni la (dulu nak kumpulkan adik beradik mak 7 orang pun susah juga) ...
walaupun nama digeran dah bertukar ke nama anak2 tapi hasilnya tetap mereka yang punyaaaa...

MAT SOM berkata...

SZ,
Kami pulak,
Mana2 kebun yg ditanam oleh Allahyarham Ayahanda kami
Ibu kamilah ambil hasilnya

Mana-mana anak-anak
Yang tanam sendiri sampai berbuah k sawit tu
Merekalah yg ambik hasilnya
Kerana ia usaha mereka sendiri

en_me berkata...

Apik nee.. Orak enek seng baleng2 mejo kerusi toh kangg.. Uhuhu

MAT SOM berkata...

Arwahee bapakee ben ayem-ayem neng kono to EN ME

Mama Miraki berkata...

familiar betul lokasi ni kan....hehehe...baru lagi rasanya ke mari kan..heheheh

MAT SOM berkata...

Baru tu bila tu/ Terasalah malu tadi tak tau apa itu ROOD. Pool. Swing Pool taulah Mama Miraki.

Mama Janet berkata...

Tempayan kat bawah kolong tu bahagian sape yg dpt.dipecahkan bagi lapan org juga ke.hihihi

MAT SOM berkata...

Tempayannya sudah digondol druwo Kok Mbakyu M Janet

azana berkata...

syok nya...family besar...

MAT SOM berkata...

Azana
Bsok dapatkan anak sedozen
Tentu lebih meriah drp kami