Isnin, 11 November 2013

MAHLUK ASING DI SERI MENANTI

 Dunia ini kian tua.....tua....tua....dan usang........
 Alien telah mendarat di Seri Menanti, Muar

Sahabat, tolonglah fahami aku. Aku tengah sibuk dengan fail-fail-fail-fail-online itu, online ini. Kebetulan hari ni Ili juga tengah stress dengan SPM yang sedang dihadapinya. Dari semalam lagi beria-ia mengajak aku ke sini. 30 minit saja dari rumahku.....Jumpa lagi sehingga cuti nanti.....Buat Pak Menteri,katanya dulu mauuuuuu mengurangkan kerja guru, kini aku kok jadi Burung Antu....bila nak tidur ni? Sekarang udah Pukul 2.30 pagi! Kerjaku belum beres ni!!!!!!!!!!!

4 ulasan:

umi alya berkata...

Faham sgt2 sbb sypn terlampau stress ngan keja2 menimbun tapi tetap curi gak masa berblog (udah blogger tegar katakan...)

Cikgu jgn risau, pembaca setia tetap ada walaupun tanpa munculnya entri berderet2..

Selamat maju jaya buat Ili, moga kejayaan adalah miliknya, aamiin..

Knor berkata...

kesian2..takpe cikgu jgn stress.
bt aje kerja tu dgn ikhlas ttu cikgu tenang..ttg anak tu mudah2han beroleh kecermerlangan..kerana doa ibu tiada hijabnya.

teruja nak tgok alien tadi..sampai hati ayahnya...heheh

Wak Gelas berkata...

wak sukak tengok sign 'peace yoh' anak wedok kang matsom tuu.,ehHHEee

Pida berkata...

cikgu, jangan paksa diri. Kerja dari 7.30 pagi hingga 5.30 petang aje. Kalau tak siap tak apa, sebab waktu kerja dah tetap.

Ojo stress lah cikgu! Nanti cepat tua. Heeee.