Sabtu, 5 Julai 2014

STEVIA SWEETENER PEMANIS SEMULAJADI


STEVIA RCC

PENGEDAR DIKEHENDAKI, M.L.M TERKINI
BONUS SETIAP MINGGU
SMS/WHATSAPP/CALL 010-3443 880

Stevia Sweetener RCC GLOBAL
STEVIA SWEETENER RCC
Sem: RM 140
Sbh/Srwk: RM 145

Istimewa untuk orang yang takut dengan gula, trauma dengan gula pasir tu, kini telah ada pemanis semulajadi yang diperbuat daripada herba yang dipanggil  stevia. Di dalam satu botol ini, kita boleh dapat 300 titisan. Dan setiap titis boleh memaniskan segelas air 200ml...! Kalau satu jug cukup dengan 3 titis sahaja. Ini sesuatu yang menakjubkan. Dan rasanya lebih sedap daripada gula biasa. Malah ia boleh mengubati pelbagai penyakit.

Bagi anda yang tinggal di Batu Pahat boleh mendapatkan produk STEVIA SWEEETENER ini dengan menelefon atau sms saya 010-3443 880.

Kepada yang berminat di seluruh Semenanjung harga sekotak (3 botol) ialah RM 140 Termasuk kos pos laju, dan bagi Sabah dan Sarawak RM 145 Termasuk kos penghantaran. 

Kelebihan Stevia;
  1. Mengimbangi kandungan gula dalam badan
  2. Mengurangkan masalah keradangan
  3. Menurunkkan kadar gula dalam darah, sesuai untuk pesakit kencing manis dan Hypoglycemia
  4. Melawaskan pembuangan air kecil
  5. Meningkatkan tenaga dalam badan.
  6. Membantu sistem penghadaman.
  7. Mengatasi masalah imsomnia atau sukar tidur.
  8. Berupaya mengawal berat badan (obesiti).
Di bawah ini ialah contoh testimoni yang saya sendiri terima...Saya bukan suruh pun mereka bercerita dalam Facebook, tetapi disebabkan keyakinan mereka yang tinggi setelah menggunakan stevia, mereka bercerita secara jujur dan penuh bersemangat dalam status Facebook saya.

Apa kata sahabat saya dari Pt Raja ni perkatakan?

Di bawah ini saya terpaksa rahsiakan namanya, sebab yang ini disembangkan dalam personal mesej jadi saya tak dapat paparkan siapa yang bercakap, lagi pun dia selalu tengok blog saya.

Wah...hebat tu, puan ni boleh turun 4 kg....hari tu beliau malu sebab kata badan dah bulat...sekarang beliau dah yakin untuk bertemu rakan lama

CARA ORDER:
Bank In ke CIMB: no 
7043 9284 74
MAT SOM/HAMIDAH
atau
Bank In
ke BSN : 01126-41-0000-3090-5

MAT SOM SADONO

Setelah bank in SMS segera
ke 010-3443 880
Kemudian nyatakan:


Nama<>Alamat<>Bank in di bank<>Jumlah RM



Produk dihantar secara Pos Laju
LAGI TESTIMONI LAGI TESTIMONI Saya mengalami masalah diabetes tinggi. Mata saya menjadi kabur dan tidak boleh memandu. Saya akhirnya mengamalkan STEVIA SWEETENER (pengganti gula pasir), minggu pertama kencing saya sangat kotor dan terlaalu kerap, setiap 2 jam sekali. Alhamdulillah 25 hari saya mengamalkan STEVIA SWEETENER, bacaan kencing manis saya tinggal 8 sahaja. Dan pandangan mata saya yang kabur semakin pulih. Saya dapat memandu seperti dulu. Saya akan terus mengggunakan produk ini sehingga saya pulih sepenuhnya, In sha Allah. Ismail Mamat (Machang Kelantan)

Lagi faedah-faedah menyertai RCC GLOBAL- STEVIA SWEETENER

Tiada ulasan: