Selasa, 21 Mac 2023

URUSAN KAD PENGENALAN USAH BERTANYA SAYA


Ibu Pejabat Jabatan Pendaftaran Negara Putrajaya, 
No 20, Persiaran Perdana, Presint 2,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan ,
62551 Wilayah Persekutuan Putrajaya. 
Telefon: 03-8000 8000  Faks: 03-8880 8288 
Emel : pro@jpn.gov.my

Saya Tidak Dapat menjawab pertanyaan Sdra Naser. Saya harap sdra 

1. Telefon nombor yang diberi
2. Atau hantar emel kpd alamat emel itu dan nyatakan masalah Saudara.
3. Bertanya terus di Pejabat Pendaftaran Negara di tempat saudara

Saya mohon maaf banyak2, saya hanya insan biasa seperti sdra. Dan dalam video ini pun saya hanya uruskan kad pengenalan anak saya, tidak lebih daripada itu.

Bukan apa, sejak akhir-akhir ini komen Youtube saya ini, dipenuhi soalan dan pertanyaan yang begitu syulit untuk saya menjawabnya. Khasnya daripada warganegara asing yang pernah tinggal di negara ini.

Tiada ulasan: