Rabu, 18 Ogos 2010

ANONYMOUS NYAH KAU DARI SINI!



Barulah aku tahu kenapa banyak blog melarang keras manusia sibacul itu daripada menulis komen di dalam blog mereka. Kerana mereka sering membuat fitnah melulu dan mencerca sesiapa sahaja. Dua hari ini aku terpaksa melayan virus berbahaya itu. Aku tidak kira dia seorang kawan akrab atau musuh dalam selimut. Jika memfitnah maka aku mengistiharkan perang terhadapnya. Jika terus menerus menghentam mana boleh tahan. Entah apa nafsu serakah yang menyebabkan dia memaki hamun di sini, aku pun tidak tahu.

Maka mulai hari ini aku blok spesis anonymous jonggos itu selama tujuh keturunan!

15 ulasan:

SUARA 8 berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
KARISMA berkata...

TESTING! TESTING!

sz | m.s.s berkata...

mesti en/cik anon tuh kurang keje berfaedah nak dibuat di bulan mulia ni kan...sabo je la incik ek...

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Sib baik la aku dah berjaga2 dari awal lagi....now baru kau tahu kan?

MSOM berkata...

sz/m.s.s,
Terima kasihlah atas sokongan blogger-blogger hebat seperti Puan, sejuk sikit rasa hati ini.

MSOM berkata...

Miss Mirror,
Sebelum ni anynomous jonggos tu cuma iklanlan produk entah apa-apa, atau kalau tak puas hati pun dia masih beradab.

Yang spesis ni tidak, dia terus fitnah syarikat yang aku buat, nasib baik dia belum sempat kutuk Bio Asli. Jika itu dia dah buat, aku tutup terus blog ini.

ONE ZABA berkata...

dia lupa bawak IC la tu..

NoorGie berkata...

er mr som, sapa je si anonymous ni...saya kureng mengerti la..(^_^)

MSOM berkata...

Anonymous tu yang guna NAMA SAMARAN Tanpa Nama dan bantai saya dalam entri-entri saya sebelum ni. Yang ada gambar kuih tu pun dia ada komen Cikgu NoOrGie.

MSOM berkata...

Onezaba,
agaknya dia surat beranak pun tak ada...!

WONG KHOO LAI berkata...

Surat beranak tak ada tak pe... takut jumpa dalam tong sampah.
Astagfirullah.

WONG KHOO LAI berkata...

Surat beranak tak ada tak pe... takut jumpa dalam tong sampah.
Astagfirullah.

WONG KHOO LAI berkata...

Surat beranak tak ada tak pe... takut jumpa dalam tong sampah.
Astagfirullah.

WONG KHOO LAI berkata...

Sorry... tekan terbitkan tak keluar... bila tekan lagi dah jadi 3 copies.

MSOM berkata...

Itu betapa ANYNOMOUS teruk kena belasah macam dalam WWF 5,4,3,2, ....1!!!!!

KO!