Jumaat, 20 Ogos 2010

SUSU IBU TIDAK AKAN KERING

PANDUAN IBU YANG MENYUSUKAN ANAK PADA BULAN RAMADHAN (sila klik di sini)
Ramai ibu yang menyusukan anak mengalami kerisauan kehilangan susu untuk bayi yang tersayang pada bulan puasa yang mulia ini. Apa kata mereka membaca rencana Kosmo Online yang tersebut agar meleraikan kekusutan yang menyelubungi mereka.




Yang hairannya ada ibu yang menyuruh anaknya minum air busuk di dalam tong sampah. Ibu ajaib, bayi pun ajaib juga. 

8 ulasan:

sz | m.s.s berkata...

mcm tak layak dipanggil "ibu" klu sanggup suh anak minum air busuk..huhuhu

NoorGie berkata...

Susu ibu tiada bandingan...

~ Mummy Gee ~ berkata...

Anak Mummy si Dafiy dah 2 tahun 3 bulan masih lagi mintak nenen... kesian nak hentikan...

MSOM berkata...

sz/mss
Akhir zaman ni semua yang mustahil telah berlaku. Anak manusia digonggong anjing. Anak manusia diangkat semut.

MSOM berkata...

Noorgie, apa yang diperintah oleh Allah pasti mengandungi rahsia kebaikan yang tiada terkira banyaknya. Mengapa anak-anak sekarang tak dengar kata? Kerana mereka banyak minum susu lembu.

MSOM berkata...

Mummy Gee,
Salah satu contoh ibu yang bekerjaya Mithali. Tidak mengabaikan anak walaupun busy 24 jam.

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Anak aku tiga2 mmg semua susu badan... tak kisah la hilang glamer kejap masa tu...Qistina susu badan hingga 2 tahun (walau masa tu tgh mengandungkan si Shashal).

Mama Miraki berkata...

mama pun sama..amir dah 2 tahun masih tak berenggang dengan "nenen". dulu sampai umur 7 bulan langsung tak cmapur susu formula..setiap hari kat ofis akan "buat stok" simpanan susu...tak adal alasan bagiiubu bekerja untuk terus menyusukan anak. sekarang macam2 alat ada...boleh simpan dalam fridge...