Isnin, 16 April 2012

GAMBAR-GAMBAR PUTING BELIUNG DI AMERIKA SYARIKAT

Kredit untuk Cnnfhotos.blog

Aku copy paste gambar ini dengan satu tujuan....agar kita semua insaf akan kebesaran Allah. Selama ini aku bayangkan puting beliung tidak sedahsyat ini. Gambar-gambar ini diambil sekitar minggu ini, kerana puting beliung sedang mengganas di sana. Semalam sahaja lima orang terbunuh di Oklahoma.

Mari kita saksikan......!!!

Puting Beliung di Oklahoma 13 April 2012
Subhanallah......!!!
Allah maha agung....Allah maha besar!!!
Ya Allah....semoga Dikau tidak memurkai kami
Adakah dunia ini hampir sampai ke penghujungnya...?
Rumah siapalah tu?..Bush...Obama..Lain kali seranglah Iraq, seranglah Afhanistan...
Adakah ini awan?
Kalaulah rumah ini rumah aku, tak dapat aku bayangkan..Nauzubillah....!!!
Mana perginya lembu, kambing, ayam, itik?....Semoga ini tidak terjadi di tanah air kita....

3 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Puting beliung yg paling dasyat pernah aku nampak secara live masa kat Mekah.. kat Bir Ali, kitorang tgh siap2 pakai ihram. Sebijik mcm filem "twister".. walaupun agak seram, tapi seronok gak tengok sbb pengalaman pertama nampak. Mujur masa tu dlm bas. Klu tak, ngeri jugak. :D.

Mat Som Sadona berkata...

Ia sebagai panorama dunia dan peringatan Allah bahawa seluruh alam ini adalah milik-Nya.

Kayu Manis berkata...

org putih bangga sgt le..duk follow lagi puting beliung tu.

ada tgok NG..

DASHYAT2 BENCANA ALAM KAT SANA.