Jumaat, 24 Mei 2013

DIANTARA BINTANG HELLO BAND


Gambar tahun lepas...Gambar tiada kaitan dengan tajuk entri...

4 ulasan:

umi alya berkata...

saya nak komen apa ya? blurrr..

Mat Som berkata...

Tak perlu komen, ni cuma layan perasaan sendiri

Knor berkata...

nak jawab pasal n3 belimbing buluh..thn 1979 masa tu umur knor baru 8 thn..miskin juga..taklah tegar..tapi kalau tggl dikmpung comot mcm org miskin tu adalah..kalau cikgu mkn belimbing buluh..knor mkn pucuk jambu air cicah garam..lps tu jambu batu yg keras mcm kayu tu pun ada hati nak mkn..sedihnya, kesian jambu tu tak sempat nak membesar..lps tu berkubang cari ikan lps tu jual..termasuklah jual telur ayam dan itik...kura2 pun kalau boleh nak jual..masa tu tau pulak halal haram..heheh..ada setengah org kmpung kata..jual boleh tapi duit tu tak boleh beli makanan..beli sabun ke..beli benda2 yg tak di mkn...eee lawak betul kalau teringat..sampai skrg ingat lg benda tu...

ttg pic kat atas tu..cantik pokok paya bakau tu..

Mat Som berkata...

Harga kura-kura sekarang dah maahal.
Anak murid saya baru jual minggu lepas,
dia kata seekor laku RM 100 LEBIH
Betulke entahlah
Jual kat kedai haiwan