Rabu, 30 September 2009

BISNES KEMBALI BERMULA

Bagi aku hari Raya telah tamat. Hari ini harus memulakan bisnes semula. HPA Radix dan sebagai stokis Bio Asli Batu Pahat. Permintaan Kopi Radix daripada warung-warung berhampiran memang tiada putusnya. Sementara Kopi Kelapa Dara tetap menerima permintaan menggalakkan daripada pengguna yang telah meminumnya terutama para suami yang ingin memberi khidmat terbaik dan tidak kecundang dalam perjuangan. Walaupun harganya agak mahal (sepeket RM 5), jika produk ini kehabisan, pelanggan akan memarahi saya dan melabelkan saya sebagai stokis yang cuai.

Tugas saya ialah membantu bukan sahaja dalam bab-bab tersebut, namun selepas sambutan hari raya, tubuh badan mereka mulai sakit-sakit. Ini adalah akibat terlalu banyak makan makanan berlemak dan bergula. Maka teh misai kucing dan minyak kelapa dara dapat membantu menyahkan toksid-toksid yang jahat daripada tubuh badan.

Kepada sesiapa yang ingin terlibat dengan bisnes HPA dan BIO ASLI dialu-alukan untuk menghubungi saya. Sekurang-kurangnya dapat juga meringankan beban kegawatan ekonomi sekarang ini. Sekian, jumpa anda di puncak kejayaan!!!

4 ulasan:

~ Mummy Gee ~ berkata...

walau dah seminggu lebih raya tapi kat KL baru mula last weekend bila rmai dah blk ke rmh msing2. Open house sana sini, sampai kena susun jadual le. Nak buat open house pun kena book date takut clash ngan jiran tetangga dan adik beradik. Kira betul2 sebulan raya ler sbb open house saya on 28 Syawal...hehehe...jemputlah datang kalau tersesat ke Bangi..

MSOM berkata...

Pusing KL....Oh ...taubat...asyik sesat sana, sesat sini dah seriklah. Apapun terima kasih kepada Mummy Gee atas jemputan itu. Ramai jugak sdra rapat saya di KL tu, tetapi entah bila hendak menjenguk ke sana, tak taulah lagi.

en_me berkata...

salamm aidilfitri abg matsom maaf zahir bathin..

MSOM berkata...

Tksih En Me...............kerana sudi mampir ke blog saya........nak tau jugak rahsia en Me...menarik sekian banyak pengunjung ke blog En Me!