Khamis, 13 Julai 2023

AKU PILIH PARTI PAS KERANA

Jika aku hidup di Mesir tentu aku akan memilih parti yg dianggotai Ikhwanul Muslimin dan bukan AL Sisi pembunuh 6000 penunjuk perasaan dan juga membunuh secara perlahan-lahan Dr Morsi dan sahabat-sahabat perjuangannya di penjara.


Jika aku ditakdirkan hidup di Palestine, tentu aku akan memilih parti yg diterajui Ismail Haniyeh drp Hamas dan bukan parti pimpinan Mahmud Abas yg sekular.


Jika aku jadi rakyat di Turkey , sudah pastinya aku akan mengundi parti yg dipimpin Erdogan, dan bukan parti yg memuja Attarturk..


Di Malaysia, sudah pasti aku memilih PAS, yang majoriti ulama menyokong perjuangannya. Mana mungkin aku menyokong parti yang ada di dalamnya ejen-ejen yang ingin melemahkan Melayu  dan Islam sebagaimana terbukti dalam kerakusan mereka selama memerintah 22 bulan.

Tiada ulasan: