Ahad, 16 Julai 2023

JANGAN SESEKALI PERCAYA KEPADA ORANG KAFIR

https://youtube.com/watch?v=-BkR8lw8KEo&feature=share8


Setelah Melaka jatuh di tangan kuasa Kafir Harbi Portugis, kuasa2 Islam dan Senusantara telah berjihad menghalau Portugis di Melaka. Ribuan jiwa terkorban kerananya. Adakah ada yg berfikir mereka hanya bersenjatakan keris sahaja dan menyerahkan nyawa kepada orang2 AL Fonso De AL Burqueque itu Sdra2? Tidak Sdra2....

Begitulah perjuangan mereka, mempertaruhkan nyawa dan segala harta tenaga mereka demi tanah air yg kita pijak ini Sdra2. Malangnya hari ini cucu cicit kita menjual tanah2 yg tersisa Kpd bangsa2 pendatang...yg punya jawatan kelabu mata oleh kilauan duit rasuah, tergadai segala..maka apa yg tinggal pada kita? 

Dalam politik pun kita ikut bersekongkol menaikkan orang2 mereka, yang dalam senyap2 ingin melenyapkan kita daripada memiliki sedikit pegangan ekonomi..dan mengkucar-kacirkan politik kita?

Ingatlah Peringatan Allah dlm Surah Al Baqarah ayat 120

"Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu." (QS Al-Baqarah [2]: 120).

Sejarah telah membuktikan bahawa mereka punya Agenda. Kisah Temasek, Pulau Pinang, negeri2 Selatan Siam, Filipina dan 1001 lagi kejadian di seluruh dunia ini membuktikan bahawa orang2 Kafir itu mempunyai agenda jahat dan menipu.

1 ulasan:

Warisan Petani berkata...

Kelemahan bangsa kita juga yang mudah terpudaya