Selasa, 27 September 2011

TENGAH PENING BANYAK KERJA

Pantai Penyabung, Endau Mersing

Aku letakkan gambar ini lagi, sebab aku tengah sibuk, stress, banyak fail nak disiapkan. Budak lepas periksa UPSR bukan bermakna kami rehat.Kalau nak disenaraikan, tak muat blog ni.

Fail ISO, MBM/MBI, FAIL PANITIA, dan pelbagai maklumat, borang perlu diisi. Kadang-kadang tak tahu nak mula dari mana. Lagi satu setengah dasar macam MBM dan MBI yang masih baru, masih kabur.

Sebab tu aku bayangkan sedang bersantai di pantai itu semula. Tidak jauh sangat dan mendamaikan...... 

9 ulasan:

en_me berkata...

pemandangan yg damaii kang.. cool

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Melihat laut mmg dapat pahala.. rindu nk picnic, kat Desaru pun jadik la.. asalkan dgn Cik Abg n anak2.

infozi.com berkata...

sejuk mate memandang view ni. ;)

cinnamon.com berkata...

lps upsr bawa murid2 bercuti pulak...sambil tgok laut nan permai tu,hilang penat..

MAT SOM berkata...

En Me,
Tiada tempat seindah Baitullah

MAT SOM berkata...

Semoga MM dapat berpiknik minggu ni

MAT SOM berkata...

Infozi
Tempat utk menenangkan fikiran...
Di Oman tu banyak tempat yang cantik. Masukkanlah ke dlm blog sdra tu cepat.

MAT SOM berkata...

Cinnamon

Kawan2 saya baru bawak calon2 UPSR tu ke Langkawi minggu lepas...

~ Mummy Gee ~ berkata...

ada yang pening sebab banyak kerja ada yang pening sebab tak ada kerja....