Khamis, 29 September 2011

ISTERI DINGIN, SUAMI BERANGIN

Apabila sebut Minyak Kelapa Dara, ramai membayangkan susahnya nak telan minyak. Di Bio Asli, minyak kelapa dara telah dipelbagaikan produknya.  

Ada 2 jenis Kapsul Kelapa Dara:

1. Kapsul Kelapa Dara Asli- RM 40.00 80 BIJI
2. Kapsul Kelapa Dara + Habatusauda - RM 40.00 80 BIJI

KHASIAT? Banyak khasiatnya Tuan-tuan......
Testimoni yang saya dapat daripada pelanggan saya. Mereka kata:

1. Badan rasa lebih sihat, bertenaga.
2. Sudah kurang sakit dan demam.
3. Melawaskan pembuangan air.
4. Kulit lebih sihat.
5. Yang cecair pulak, boleh mengubati kudis, gatal-gatal, ruam bayi dan batuk.

Awet muda.....nama pun kelapa dara.....Jika kalian guna minyak khas untuk rambut pula, rambut kalian akan lebih hitam dan berseri bak rambut puteri.   

Tonik Rambut RM 35

Dan terakhir produk yang mesti dibeli oleh setiap lelaki dan wanita.

Testimoni: Cukup bannyakkkk

Bayangkan dah 3 tahun saya dah jual. Ada yang datang 30 km ke rumah saya dalam keadaan hujan lebat dan petir menyambar, semata-mata nak beli sekotak KOPI KELAPA DARA ini. Mereka kata banyak produk yang seumpamanya di pasaran, namun tak sama dengan KOPI KELAPA DARA.

Isteri yang dingin, suami yang tak bermaya, kini mengucapkan terima kasih dan menyalami saya dengan erat sekali kerana dengan izin Allah telah dapat membantu masalah mereka. Saya telah membantu pasangan-pasangan tersebut untuk membina kehidupan lebih bahagia.

Saya tak kaya kerana jual produk ini, namun saya telah dapat merapatkan silaturahim dengan ramai kenalan baru. Apatah lagi syarikat telah mengiklankan produk ini semuka penuh pada setiap hari Ahad di akhbar Kosmo.  



Segala kemuskilan hubungi saya Stokis Bio Asli Batu Pahat 010-3443880

Tiada ulasan: