MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Ahad, 21 Oktober 2012

TELUK GOREK CHALET & CAMP SITE PAK MALAU

Entri ini disiapkan khas untuk guru-guru dari seantero Johor Malaysia ini, yang kebingungan nak memilih lokasi perkhemahan bagi aktiviti kokurikulum sekolah mereka. Takkanlah tiap-tiap tahun asyik berkhemah di padang sekolah....anda PK Kokurikulum yang sangat membosankan pelajar-pelajar.

 TELUK GOREK RESORT INI
NO TELEFONNYA 

Teluk Gorek Chalet & Camp Site

Business Listing
Lot 684, Tanjung Resang Penyabung, 86900, Endau, Johor
  • Mobile Phone019-754 3222
  • Tel07-794 5312
  • Save


Jadi, Teluk Gorek Chalet & Camp Site Pak Malau ni, saya cadangkan untuk kalian berkhemah pada tahun ini, kalau tak sempat, tahun depan. 



Pelbagai aktiviti boleh dijalankan di sini antaranya ialah bermain bola tampar pantai. Pelajar-pelajar kalian tentu gembira tak terkata.


Guru yang bertugas kan ramai, jadi sebahagian guru boleh memancing untuk mengetahui hebat atau tak hebat korang memancing. Ikan memang ada, cuma tengok, memancing ni kena ada ilmu, kalau tak alamatlah kalian penat mengusung pancing yang berat juga nak bawaknya tu.

Antara chalet yang ada di sini. Ada juga guru yang membawa keluarga. Bolehlah menginap di sini. Bayaran RM 130. Tapi,kalau isteri anda peminat fanatik sinetron, TV tidak disediakan di sini, bawak sendirilah TV dari rumah dengan antenanya sekali...hahahahaha....Taukey Teluk Gorek Chalet, sila beli TV dengan segera, boleh beli murah-murah kat Rengit Prade tu.


 Kawasan memang luas, kalau setakat 30 buah bas datang sini memang muat.

Surau pun besar, ada surau untuk lelaki dan juga untuk perempuan.....Luar memang nampak batu-bata, tetapi di dalam tip-top......

Ada juga yang takut berkhemah di tepi pantai, boleh berhemah di dalam sedikit. Bangunan di belakang tu ada dorm-dorm untuk disewakan. 
 Tandas-tandas banyak ni....tempat mandi pun ada.....Jangan risau....!
 Ramai yang mendirikan khemah betul-betul di tepi pantai.
Sekian, liputan saya untuk kali ini. Ingat jangan telefon saya untuk mengetahui lebih lanjut tentang tempat ini. Yang terbaik kalian pergi buat tinjauan dulu.....kawasan ini terletak di antara Penyabung Endau dengan Pantai Air Papan, Mersing. 

8 ulasan:

boni kacak berkata...

wah...bestnya...da lama sangat2 tak pergi bercuti ni...

Tanpa Nama berkata...

mknan dan khemah akan disediakan ke??

Mat Som berkata...

Kedua2nya bawa sendiri.
Masak sendiri, bawa beras sendiri.
Tak nak masak, makan, beli di kafeteria,
harga biasalah harga chalet.

Baiknya masak sendiri.
Bawak tukang masak sekali.

lailatul insyirah berkata...

tempat masak aka dapur ade disediakan x?

Mat Som berkata...

tEMPAT MASAK...? cALLLAH YE

Teluk Gorek Chalet & Camp Site
Business Listing
Lot 684, Tanjung Resang Penyabung, 86900, Endau, Johor
Mobile Phone 019-754 3222
Tel 07-794 5312

tarabas jb berkata...

sesuai bawa anak kecil cuma kena pastikan bawa kettle dan tv sendiri

tarabas jb berkata...

sesuai bawa anak kecil cuma kena pastikan bawa kettle dan tv sendiri

najwa wawa berkata...

Nak tye.. kalau kami nk ade kan perkhemahan , mcm mne kami nk berunding dgn pihak tuan ? Sebab kami cme brkhemah skitar 10 hingga 12 org shja .. kami dari Politeknik Mersing ..