Rabu, 15 Ogos 2012

BERPOSING DI HOSPITAL BATU PAHAT

Hari ni aku mengambil cuti. Cuti Rehat Khas CRK. Sebab? Menghantar isteri ke hospital untuk rawatan rutin bulanan kerana sedikit masalah kesihatan.

Apabila masuk di dalam hospital, aura raya aku terus terbang entah ke mana. Ramainya orang berjumpa doktor, di Pakar 1. Punyalah lama nak tiba giliran.

Pabila bercampur dengan orang ramai yang mengalami macam-macam masalah kesihatan ni, aku jadi tidak keruan di sini. Lalu aku menarik Aliff Iskandar ke lokasi istirahat di  hospital ini.

Tak sangkalah pulak anak kecil aku ni dah boleh bergaya di depan kamera murah bapak dia ni. Nampak sangat aku ni busy sangat, sampai tidak tahu tentang perkembangan anak sendiri. 
Baru perasan, tarikh kat kamera ni tersalah set, lambat satu hari


Senyuman ala Najwa Latif







"累了正确的今天。医生的工作是很慢的!"


Pic ni membuktikan, rawatan di Pakar 1 ni agak lambat, sabarlah Nyonya...


Siapalah pelukis dinding ni? Bolehle dia lukis kat dinding ruang tamu rumah aku







7 ulasan:

Mama Janet berkata...

kesiannya tenguk muka nyonya tu...

Mat Som Sadona berkata...

Mau pigi Hospital Pakar, duit pun suda mau abit ma....

Lambat pun lambatlah, apa boleh buat

Umialya berkata...

yalah.. nak wat camner?

Mat Som Sadona berkata...

Makan panadol pun tak baik-baik, kena jumpa doktor jugak

Unknown berkata...

hahahha..senyuman ala najwa latiff tak menahan tu..hehehehe..

sampai tertido ahso tu.. nampak sangat lama menunggu..hehehe

Kayu Manis berkata...

comelnya anak siapa ni...?

Unknown berkata...

Assalam cikgu,

Comelnye anak cikgu yg kecil ni... Aliff Iskandar... Semanis namanye... Dah besar mesti hensem mcm ayahnye juga...hehehe :))

Salam lebaran buat cikgu sekeluarga... Ampun maaf jika ada terguris rasa...Taqabbalallahu minna wa minkum... :))