Isnin, 22 Jun 2020

PETUA SUPAYA KERETA TAK BAU DURIAN




Assalamualaikum....Apa khabar Guys..Walaupun durian mahal macam harga Yahudi, sesekali kita teringin beli juga. Tetapi yang tak boleh tahan ni masalah bau durian yang melekat berlegar-legar dalam kereta kita tu.

Aku sendiri akan rasa pening kepala, kalau ada bau durian di dalam kereta. Biasa aku sembur guna Fybrez.

Kadang-kadang aku letak daun pandan. Kalau rajin aku buat bunga rampai daripada pandan tu. Ada juga yang kata selitkan tangkai durian pada lubang ekon.

Tapi hari ni aku teruja dengan gambar kat Facebook ini. Entah siapa yang share aku tak ingat...marilah cuba. Roti tu jangan dibazirkan. Cari roti yang paling murah. Lepas tu boleh sedekahkan kat monyet di tepi jalan.

4 ulasan:

Umialya berkata...

Agak2 nyahbau tak dengan roti? 😃

Mat Som Sadona berkata...

Itulah...saya belum cuba...belum dapat durian harga special

ajwa berkata...

Ada petua juga yg bubuh atau kepit batang ranting durian kat tempat aircond keta...

Mat Som Sadona berkata...

Ya pernah juga baca
tp belum cuba

Tkasih atas kunjungan Ajwa