MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Rabu, 22 September 2010

BUMI AKAN HURU-HARA PADA 2013


Takut pulak nak tunggu 2013. Matahari akan meluap-luapkan api yang luar biasa!
Ya Allah .....! Seramnya aku. Kesiannya anak aku yang masih kecik tu.

Tengoklah KISAHNYA DI SINI KLIK

8 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Nasib baik la dia cuma cakap matahari ingin meluap2... kalau dia sebut 2013 hari kiamat... memang tak boleh difikir...sebab hal-hal kiamat hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui bila tarikh yg tepat.

MSOM berkata...

MM,
Yang menakutkan aku sangat ni ialah kesan kemusnahannya 20 lebih dahsyat daripada Taufan Katrina.

Sekarang ni pun rasanya cuaca dah cukup panas.....!

sz | m.s.s berkata...

error plak url nya..
semoga kita sentiasa di bawah lindunganNya...

Kak Kay berkata...

Ya Allah tak dapat saya nak bayangkan macamana keadaannya nanti,takut,terasa macam kiamat memang dah hampir sangat...tapi itu lah janji Allah....

WONG KHOO LAI berkata...

Kita semua tahu kiamat akan tiba jua namun kita tidak bersedia untuk menghadapinya...persediaan berhadapan denganNya. Aztagfirullahalazim.
Bila tiba masanya kita tidak akan memikirkan nasib orang lain walau pun anak dan isteri kita tetapi apakah nasib kita.

MSOM berkata...

SZ,
utl nya ok tak silap..mungkin komputer SZ ada masalah kut?

MSOM berkata...

Kak Kay,
Raya ni pun kita dah rasa panas sangat,
nak jalan pun saya dah malas.
Baring2 duduk rumah je sambil menanti tetamu.

MSOM berkata...

Wong Khoo Lai,
Dunia kita dah nazak, tengah kembang kempis nak menghembuskan nafas yang terakhir