Rabu, 10 Ogos 2011

OLE-OLE DARI BANDUNG



 Sesampainya di rumah semalam, aku lihat ada sampul surat ekspress....Oh ya....itulah dia hadiah sebab aku telah berjaya meneka dengan tepat teka-teki-teka-tekuk PN SUZIYANTI 
Aku dapat 500.....yihaaaaaaa!
Dan peta Bandung. Terima kasih Pn Suzi. Kesianlah bersusah payah En Abangnya yang poskan hadiah  itu. 
Gambar ni pulak aku nak bagi tau dengan Azana
Sebab dia macam tak percaya...nilah dia 10 gerai yang ada di depan rumah saya.
Jalan kaki dalam 3 minit je untuk sampai di situ.

14 ulasan:

Sz berkata...

simpan ye duit raya tu cikgu...
wat menabung p jalan2 bandung plak pasni ...
semoga FM peta bandung tu menceriakan petiais kak hamidah :)

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Tahniah!!

Mama Miraki berkata...

bestnya nak balik Ps raya ni...heheheh penuh sesak PS tu...huhuhuhu

MAT SOM berkata...

Ya Mak Encik,
Saya memang teringin sgt ke negara
nenek moyang saya
Paman saya pun masih ada di Madiun.
Jadi duit itu sebagai KUNCI untuk ke
Indonesia.

MAT SOM berkata...

Tkasih Sam.

MAT SOM berkata...

Mama Miraki suka sesak-sesak di PS
Saya dah sesak nafas ni.

GAMBAR TU BUKAN DI PEKAN YA
ia di depan rumah saya.

AZANI berkata...

salam msom

maknanya kalu sata ke bazar ramadanpt sulong, leh jumpa cikgulah ye?


orait, nanti sampai kita roger,kalu saya balik ikut yong peng...

dwaty berkata...

wah bestnya... depan mata dah terhidang pelbagai juadah... tinggal nak pilih dan bayar jer lagi....

MAT SOM berkata...

Azani
Sampai je Parit Sulong calling-calling lah...no ada kat Blog ni, bersepah-sepah no tu.

MAT SOM berkata...

Dwaty
Ya....betul....
Berdekatan bazar macam ni
Susah nak simpan duit
Anak-anak pun beli sendiri
Tanpa disedari

IMANSHAH berkata...

Salam

Apa khabar tuan?? seronok lah, depan ghomah, tak yah naik moto pg pasar ramadhan

MAT SOM berkata...

Imanshah
Khabar baik....!
Cuma di situ tak banyaklah pilihan...

azana berkata...

hehehe...aishhh cikgu ni... gaya sy cakap cam x percaya ek?... sy caya la cikgu...hehe

tapi skang lagi percaya!!hehe

bg sy 10 gerai pom cukup... kalo sy da x tau nk beli apa...hehe kalo p bazar besar2 pom banyak jalan je..haha..

MAT SOM berkata...

Tapi Azana

Makan masakan sendiri lagi puas hati. Kesihatan lebih terjamin. Sesekali bolehlah beli di situ