MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Khamis, 22 Januari 2009

SEMAKIN AMANKAH DUNIA INI?

Berakhirnya pemerintahan Syaitan Besar Bush, diiringi balingan beratus-ratus kasut dan munculnya Obama adakah akan melahirkan keamanan sejagat? Obama menjanjikan akan membuat beberapa perubahan termasuk menutup kem tahanan Guantanamo. Juga akan merapatkan jurang perhubungan Amerika Syarikat dengan dunia Islam yang dirobek-robek Dajal Bush. Selagi rakyat Palestin dijadikan sasaran segala jenis senjata baru, selagi itulah dunia Arab dan Islam sentiasa menganggap Amerika sebagai musuh utama.

Namun kita usah mengharapkan musuh akan menentukan masa depan kita. Seharusnya semua negara Islam bersatu dan menjadikan Iran sebagai contoh sebuah negara Islam yang bermaruah. Kita harus membina teknologi dan kekuatan dalaman agar musuh-musuh Islam menjadi gerun.

Perang saraf haruslah telah lama bermula. Melihat keadaan sekarang, sebenarnya kita menjadi buah catur pihak barat. Apabila kita diserang, kita hanya mampu membakar bendera dan patung pemimpin mereka. Langkah itu tidak memberi apa-apa faedah malah memudaratkan kita. Banyak kali tunjuk perasaan, berakhir dengan kematian, apabila akhirnya tentera dan penunjuk perasaan bertempur sesama saudara seagama. Munafik dan tentera kafir itu tersenyum sinis
melihat kedunguan kita. Sampai bila kita harus menjadi seperti itu?

Tiada ulasan: