Sabtu, 23 Julai 2011

ISTERI MINTA BAJU RAYA DIUGUT BUNUH

KAJANG: Hanya kerana inginkan sepasang baju baru untuk sambutan Aidilfitri tidak lama lagi, seorang isteri bukan saja cedera ditumbuk, ditendang dan dipijak malah turut diugut bunuh suaminya dalam kejadian di rumah mereka di Semenyih, Selasa lalu
Laporan Metro 23 Julai.




Macam-macamlah ya orang kita ni. Siapalah isteri malang tu? Senang cerita isteri malang macam ni kena kumpul duit dari bulan Januari. Simpan RM 50 sebulan. Rasanya suami dia ni tak ada duit. Dan cuba kita selami keadaan mereka berdua. Kedua-duanya bersalah. Suami panas baran. Isteri pula mungkin minta dengan cara yang kasar. Atau ego suami direndah-rendahkan. Masakan dia bertindak demikian gila? Semua itu dapat kita bayangkan. Kerana sebahagian daripada kita pernah susah semasa kecil dulu.

4 ulasan:

Mama Janet berkata...

sabo2 sang isteri, agaknya getah beku lum jual lagi.jangan ler desak2 sisuami nak baju raya.posa pun belum.apa2 hal pun yg penting baju raya sy dah siappppppppppp

MAT SOM berkata...

Itulah fasal dia hari2 mintak baju raya. Sebab org lain dah buat 4,5 pasang Mama Janet.

Yg dah siap tu jangan cerita dgn jiran2, takut mereka kena terajang dek suami mereka pulak.

~ Mummy Gee ~ berkata...

mama janet ni memang nak kena sepak ni...3 pasang kain dah beli tpai tak sempat2 nak gi hantr kat tailor peribadi saya nun di gombak tu...

Kak Kay berkata...

kak kay cam mama janet gak baju dah siap gantung kat almari. kita tak mintak suami pun,kita lak yang belikan tuk suami...hehehe..isteri pemurah. ada rezeki lebih jangan kedekut dgn suami n anak2 tau...
kalau sebab baju raya sampai ada kena sepak terajang, resanya lebih rela tak berbaju la....hahaha....