Isnin, 19 November 2012

KEPUTUSAN UPSR 2012-SK SERI PASIR

 ENAM ORANG PELAJAR MEMPEROLEH 5A PADA TAHUN INI. 
Walaupun tersungkur, namun masih masyhur...dan misai belum cecah ke tanah.....!
Aku dah sedia nak buat rakaman interview dengan budak-budak yang dapat 5A TU, TETAPI GAGAL, kerana mereka masih menjalani peperiksaan sekolah Agama kerajaan Johor.

11 ulasan:

Knor berkata...

tahniah tumpang bangga...

boni kacak berkata...

tahniah kepada mereka tau.. semoga lepas ni rentak kejayaan akan dapat mereka teruskan sampailah dewasa.. amin..

Mat Som berkata...

Tkasih..Knor.

Mat Som berkata...

Begitulah hendaknya Boni.....
Inya Allah, mereka jadi org yg hebat-hebat, yg gagal pula, perjuangan belum berakhir.

Marya Yusof berkata...

As salam Cikgu,

Seronok & terasa berbaloi bila melihat anak2 didik kota berjaya kan :)

Tahniah buat cikgu :)

Marya Yusof berkata...

*kita

Mat Som berkata...

Marya
Tkasih, target kami 15 sebenarnya,namun bersyukur

Saya tanya rakan-rakan di Kelantan
Kenapa jumlah 5A mereka sangat ramai? Kami di Johor ni dah berjuang sehabis daya...tapi jarang melepasi 15 orang bagi sesebuah sekolah terutamanya di luar bandar? Apa rahsia mereka? Soalan bocorkah,atau ada rahsia lain?

Tanpa Nama berkata...

1.yes!no!goodbye!!what!!i dont tahu !!i always hapai je skema jawapan!!
2.dapat jugak A dalam BI UPSR!!!
3.pakat-pakat pikiaq tenguk noo!!

Mummy Akmar berkata...

Tahniah yang dapat 5A dan berusaha kuat untuk yang lain

Nak mintak tolong awak dan semua reader yang lain tolong support Mummy menang hadiah iPhone 5 Gadget Impian

1. Klik Entri iPhone 5 Gadget Impian

2. Klik butang G+ (Google Plus)

3. Jangan lupa follow blog Mummy!

Mintak sangat jasa baik korang.

Thanks

Mat Som berkata...

Cuti panjang ni pikiaq camana nak cipta modul-modul program yg lebih gempaq no!

Mat Som berkata...

Saya dah sokong Mummy tu!