MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Jumaat, 9 November 2012

YEEEAAAA!!!! CUTI!!!



Selamat bercuti buat semua pelajar sekolah.....dengan ini kami (guru-guru seMalaysia)menyerahkan tugas menjaga anak-anak kalian kepada pangkuan kalian semula......Macam-macam yang boleh dilakukan, ibu-bapa kena buat program sendiri bagi mengisi saat-saat menggembirakan ini agar ia tidak berlalu begitu saja.

Persekolahan sesi 2013 akan bermula pada hari Rabu 2 Januari 2013 (Hari jadi aku masa ni!).

Ok happy happy be happy....! Cikgunya pulak yang terlebih seronok. 

8 ulasan:

umialya berkata...

masa2 ginilah nak tukar kerjaya: "nak jadi cikgu, nak jadi cikgu!!!"

boni kacak berkata...

hehehehe.. apa rancangan cikgu? cuti pergi melancong tak??hehe.. honeymoon kesekian kalinya..hehehehe

Pida berkata...

Selamat bercuti cikgu. Dan selamat berbisnes!

Knor berkata...

bestnya cuti...mesti bising dan binggit rumah..

Mat Som berkata...

Umi Alya
Boleh jadi cikgu,
silakan tapi dgn syarat cukupkan setahun
Mula2 pegi mengajar sekolah2 yg budakinya nakal2. Yg pelajar2nya mengurat cikgi2 tanpa peduli cikgu tu dah kahwin ke belum.

Mat Som berkata...

Boni, er tengah fikir ni ...tengah buat kertas kerja tentangnya

Mat Som berkata...

Pida
Bisnes sikit2 ...doakan berjaya, tkasih.

Mat Som berkata...

K.Nor
Kami, dan kalian ibu bapa tengah siap siaga dgn segala makanan ringan, peti ais penuh,...karipap, ubi, keladi, kentang, mi,