Rabu, 16 Jun 2010

BLOG JANA PENDAPATAN SAMPINGAN

Sila klik supaya lebih senang dibaca

Kita selalu tertanya-tanya bagaimana buat duit dengan blog? Yang paling senang ialah iklankan bisnes kita sendiri. Bagi saya dengan mengiklankan
BIO ASLI dalam blog saya setakat ini telah menambah sedikit pendapatan saya, tidak ribu-ribu pun, dapat ratus-ratus pun siapa nak bagi?
(Jika dicampur bonus HPA dapat juga saya RM 1K ke atas)

Namun jika anda mempunyai misi dan visi yang lebih besar eloklah melayari web
ROHAIZAD JUMAT (blogger sepenuh masa tu).

Saya tiada kepentingan apa-apa di situ. Saya bukan duta produk ROHAIZAD. Tetapi setakat ingin berkongsi dengan anda betapa mungkin anda ingin menjadi blogger yang berjaya, silalah berhubung dengan ROHAIZAD yang boleh mencari pendapatan tetap melalui blog. Sedangkan kita masih terkial-kial.Kenapa blog kita tidak tukar konsep kepada blog yang mendatangkan sumber pendapatan?

Jika kita tidak pandai mengaji, kita kena jumpa guru mengaji. Jika kita tidak pandai memasak kita belajar dengan Chef. Lalu, jika kita tidak pandai buat duit dengan blog, kita belajarlah dengan ROHAIZAD. Tunggulah sahajalah seminar yang akan dibuat oleh beliau di tempat anda. Tetapi, saya pun belum berkesempatan untuk menuntut ilmu dengan Rohaizad. Tunggu....!

Tiada ulasan: