Khamis, 14 April 2011

MEMPUNYAI BLOG SATU KESALAHAN?



Petang ni rehat, sambil tu mengembara dari satu blog ke satu blog. Akhirnya tergolek ke satu blog ni.... Sungguhlah mengejutkan aku. Kalau betullah apa yang dia kata, sudah lama dah aku mengambil PELABURAN EMAS untuk meneruskan kehidupan kalau aku diambil tindakan.


Aku rasa bukan sahaja blog, facebook pun kita kena hati-hati. Aku percaya, kalau undang-undang ni berjalan, sudah puluhan ribu kakitangan kerajaan diambil tindakan.


Secara kesimpulannya, kita kena tulis yang mulus-mulus dan telus belus.....Kalau tak puas hati buang sahaja ke dalam tong sampah.  


Kakitangan kerajaan yang ingin kepastian, jom terjah blog kawan kita ni!


Jom.....!

SESUATU YANG MENGEJUTKAN

4 ulasan:

aza ni berkata...

salam cikgu MSOM
rasanya tak pe kalau blog adsa kaitan dengan subjek..

MSOM berkata...

Walau bagaimanapun saya akan lebih sopan dalam penulisan blog lepas ni.

mak encik | SZ berkata...

heee..
mungkin kena ada lembaga penapisan blog plak lepas ni yaaa...

cikgu msom, nnt kan entry khas utk persoalan cikgu tempohari... ;)

MSOM berkata...

yA Saya memang tertunggu2 jawapan dlm entri Puan seterusnya.