Isnin, 25 April 2011

MLM YANG BAKAL MELETUP DI PASARAN 2011

Mencari Stokis Batu Pahat

Berhadapan Parking Store Batu Pahat.

Saloon ini menjadi stokis syarikat baru 2011.

Wau tangga yang kehijauan...sesuai untuk konsep jual herba.

Sebahagian Produk yang akan dipasarkan di Batu Pahat.

Aku join syarikat ini melalui pengunjung blog aku ini. Dia dari Kota Bharu. Terima kasih Shukri. Terima kasih juga kepada uplinenya, Sdra Yusri. Shukri SMS aku. Sebenarnya ada puluhan SMS yang aku terima.Termasuklah.... sory ada awek nak kenal dengan aku, orang Kudat..Aku kata, gambar aku tu gambar lama masa umur aku 15 tahun. Sekarang dah tua, warga emas. What? Warga emas .? Kalau macam tu lagi mahal ba....!


Aku pun dalam pencarian syarikat yang sesuai dengan taste aku. Kalau aku kata dah tak minat, memang aku tak akan buat. Bagaimana aku boleh join bisnes dengan seseorang yang langsung tak dikenali? Pengunjung blog pulak tu. Itu semua rezeki. Aku akan jalankan bisnes MLM syarikat ini. Sesiapa yang berminat hubungi 010-3443 880. Bisnes ini Insya Allah akan meledak di pasaran....

Tiada ulasan: