Selasa, 4 Oktober 2011

MANUSIA TERUS BEREVOLUSI


Walaupun perkembangan teknologi di dunia ini begitu pesat, namun belum ada manusia yang boleh terbang? 


Jika aku boleh terbang seperti lelaki itu, pertama yang akan kulawati ialah Bush. Aku akan mengajaknya terbang, dan kemudian aku jatuhkan dia di atas batu-batu tajam di pergunungan Afhanistan.....sebagai pembalasan kematian berjuta-juta saudara seagamaku atas arahannya dahulu.

5 ulasan:

AZANI berkata...

cikgu

yg tak boleh terbang jenayah pun dah berat,,,,
agaknya bila boleh terbang cam burung, mau lagi dasyhat...

cinnamon.com berkata...

teringin juga nak terbang..pergi balik mekah..hehe

MAT SOM berkata...

Azani
Boleh dibayangkan betapa dahsyatnya.
Sekarang yg boleh terbang cuma burung dengan iblis, itu pun dunia dan huru-hara macam ni.

MAT SOM berkata...

cinnamon
wah...dah macam wali terpilih.
Sembahyang Subuh di depan Kaabah, lepas tu pergi kerja macam biasa tepat masa. BALIK bawak kurma yang baru dipetik dari pokok.

Sz berkata...

teringat citer p ramlee tikar terbang zam zam ala ka zam... sekarang boleh terbang gak atas tikar tp dalam kapal terbang la ..hheee