MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Khamis, 12 Januari 2012

WARDINA SAFIYYAH KENA ROMPAK






Bersabarlah Wardina, yang penting Wardina, anak-anak dan suami selamat. Ia boleh berlaku kepada sesiapa sahaja. Rumah kawan saya yang hanya biasa-biasa, pun kena rompak juga. 


Fakta:
  • Kejadian jam 3.00 pagi
  • Jumlah kerugian RM 20 000
  • Antaranya 1Pad, 4 telefon bimbit dan laptop (5 Wardina?)
  • Turut dilarikan Sebuah beg berisi dokumen penting dan wang tunai
  • Jumlah perompak 3 Orang dipercayai warga asing
  • Mereka bertopeng
  • Senjata parang dan tongkat
  • Suaminya Ikhwan Johari turut dipukul

8 ulasan:

Papa PUSS berkata...

Salam

OMG!! Kesian.. Mcmane nak bantu ni.. Semoga semuanya dalam keadaan baik²...

MAT SOM berkata...

Yalah Nak bantu macamana ek?

Kita doakan mereka tidak terlalu trauma dgn kejadian itu.

Saya dah byk tgok mangsa rompakan akan trauma sekurang2nya sebulan. Dan ia akan hilang sedikit demi sedikit.

Teman Setia Anis berkata...

Setiap kejadian mesti ada hikmahnya... Rumah aku pun dulu x terkecuali pernah dirompak.. Dia ingat aku bnyk harta agaknya.. Haaa... Bagi yg menjadi mangsa bnyk2 bersabar... Insyallah allah akan memberi rezeki lebih dari apa yg dicuri itu..

MAT SOM berkata...

Jika dicuri tanpa pengetahuan kita pun dah trauma, apatah lagi kalau suami dipukul dan dihunus dgn senjata...ya begitulah hendaknya Anis..

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Kalau perompak tu warga asing takpe la.. at least klu dlm laptop tu ada gambar2 rahsia .. tak la berisiko utk dimalukan/dipublish kat FB misalnya....... kan?

cinnamon.com berkata...

dpt rasa trauma wardina..

MAT SOM berkata...

Mari kita selami perasaan Wardina ketika ini...bayangkan kita kena spt itu...oleh itu, setiap malam harus ada yg celik, dan menyimpan no balai polis terdekat.

MAT SOM berkata...

Sam,
Apabila melihat rumah Wardina, kita dapat buat kesimpulan:

1. Beliau cintakan ilmu, kerana rumahnya banyak buku

2. Walaupun beliau seorang yg ternama, wardina berterus terang tidak memiliki byk barang kemas, hanya beberapa, nampak kehidupan beliau simple, ternyata barang berharga lebih banyak kpd laptop, sesuailah dgn pekerjaannya sebagai seorang pengacara, yg perlu banyak idea semasa tampil di TV 3.