Sabtu, 6 November 2010

IKLAN BISNES SENDIRI DALAM BLOG

Kalau nak harapkan iklan Google Adsense atau Nufnang dalam blog anda, anda kena aktif macam Ben Ashaari atau Cik Epal, atau Redmummy. Aku tak larat nak aktif macam tu, jadi kalau nak dapat duit daripada blog kita, iklankan bisnes sendiri, macam aku buat ni. Order produk bio asli sentiasa ada. Hari ni aku terima tempahan dari Kota Tinggi. Yang biasa aku terima selalunya produk tentang Oil Power 31. Kalau anda tak tau nak iklankan bisnes apa, klik BORANG KEAHLIAN ni, masuk free.

Yalah, kalau nak dapat income dari Nufnang sebulan cuma beberapa sen je, hati kadang-kadang jadi tawar. Anda nak kena kerja keras bak batu kerikil. Bisnes Bio Asli ni cukup mudah. Join dulu dan gerak. Semua kena kerja, bukan duduk diam.

1 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Aku doakan ko berjaya dlm keduanya... Bio Asli dan Nuffnang sekaligus! Takde yg mustahil.. percayalah.