MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Isnin, 17 Disember 2012

REALITI WAJAH-WAJAH HANTU DI BARAT

Kita selalu digemparkan dengan gambar hantu di negara kita, rupa-rupanya zaman hitam putih lagi hantu pun suka bergambar. Menariknya, kalau negara orang putih, hantu pun macam mat salleh, taklah macam kelawar ke, siap sama-sama pakai topi cowboy juga.

Makcik kita sorang ni agaknya ada saka...cool aje muka dia, sekali tengok gambar yang dah siap, rasa nak pengsan! Hantu Jumanji kut?

Ini bukan pontianak dari Gua Musang, tetapi pontianak pink yang sempat diambil gambarnya di sebuah negara barat. Negara tidak diketahui. Lain kali tutup tingkap rapat-rapat walaupun rumah anda berada di tingkat 15.

Hantu ni mirip hantu-hantu kat alam Melayu. Hantu memang suka tempat yang gelap, semak....huhuhu...

Gambar hantu ni diambil oleh seorang bohsia orang putih dengan handphone murahnya. Siapa suruh merayau malam-malam, tentulah hantu pun nak berkawan.

5 ulasan:

boni kacak berkata...

rasanya hantu melayu lagi seram daripada hantu orang putih ni..hehehe

Sue Bee berkata...

zaman sekarang ni..kacang hantu lagi banyak,tau..ekekekkk!!!

Derok berkata...

BOHSIA ORANG PUTIH..HAHAHA

Tanpa Nama berkata...

1.disini!!hantu-hantu dah kurang betui!!depa lari kehutan-hutan dan bukit-bukit!!nak cari untuk buat ubat pun susah!!
2.sebab kelaku anak-anak muda lagi teruk dari depa!!buang bayi!arak!judi!!bunuh orang!!dll!!mengalahkan perangai hantu!!
3.hantu dah takut pada manusia!!

Warna Warni Kehidupan berkata...

kamera efek kot.. huhuhu