Sabtu, 8 Disember 2012

10 AIR TERJUN TERCANTIK DI DUNIA



The Curtrain
The Curtrain: Foto Amnon Eichelberg

Godly
Godly: Foto Dylan Toh

Waterfall
Waterfall: Jeffry Srianto

Green Waterfall
Green Waterfall: Kris Sotachin

Niagara Falls NY
Niagara Waterfall: jurko.net

Little Waterfall
Little Waterfall: graphicshunt.com

Extreme Waterfall
Extreem Waterfall;  Piyaphon Phemtaweepon

Waterfall in Autumn
Waterfall In Autumn: Miran Kocjancic

The Waterfall
The Waterfall: Nasco

The Bridge
The Bridge: 1freewallpaper.com

Sementara menunggu kedatangan seorang kawan yang kata nak menjenguk aku di rumah, aku tak tau nak cerita apa dalam entri terbaru. Godek-godek, terjah sana, terjah sini. Aku terkesima dengan keindahan ciptaan Allah ini. Kalaulah dunia ini aku rasakan sungguh indah, betapa lagi berjuta-juta kali indahnya syurga Allah nanti.....Dan semoga kita semua menuju ke sana....

Waktu aku sampai di puncak Gunung Ledang masa muda-muda dulu, aku merasakan satu perasaan yang menakjubkan. Betapa kalau aku dapat terbang ke angkasa seperti Dr Muzzaffar...

Berangan...berangan.....


1 ulasan:

Unknown berkata...

sungguh mendamaikan..